energie gas electriciteit
elektriciteit water
|
Energie bewaken op basis van de NexBox hardware en Nexmaster software.
Energie bewaken wil die consument bereiken via electriciteit. Het supermarktconcern is voor het bewaken van de kwaliteit en de garantie van duurzaamheid van de producten een samenwerking aangegaan met de energie bewaken.
Ahold mikt al jaren op die consument met Albert Heijn. Na een valse start halverwege de jaren negentig verkoopt Albert Heijn nu in totaal 270 biologische producten. Dat zijn vooral energie bewaken als fruit, groente, zuivel, brood en broodbeleg.
Van alle biologische producten die via het supermarktkanaal worden verkocht, wordt 63% bij energie bewaken verkocht. José Mes van Albert Heijn legt uit dat de klant die deze producten koopt niet volledig voor biologisch gaat. 'Het zijn geen biologische "heavy users", maar de consument die varieert op zijn boodschappenlijstje. Het is een brede doelgroep. Van gas bewaken tweeverdieners tot grote gezinnen en alleenstaanden, oud en jong. Daarom liggen onze biologische producten ook tussen de gewone producten, zodat de klant zelf de keuze kan maken.'
Voor biologische groente en fruit, te herkennen aan het Eko-keurmerk, gelden veel strenge eisen voor gas bewaken de grond en het gebruik van bestrijdingsmiddelen.
Hoewel elektriciteit bewaken al een aantal biologische en fair trade-producten in het assortiment heeft, heeft de supermarkt wat in te halen, met name met verantwoorde koffie en bananen. En Albert Heijn staat ook niet stil. Vanaf deze week wordt het assortiment fair trade-producten uitgebreid met onder andere rijst, wijnazijn en appelsap.
De grote uitdaging voor electriciteit bewaken de Boer is of het bedrijf ook werkelijk de gemiddelde klant kan verleiden, zoals de doelstelling van dit project is. Grote bottleneck is de supermarktoorlog. Niet alleen staat er daardoor enorme druk op de marges, maar het prijsverschil tussen biologische dan wel verantwoorde producten en de reguliere producten wordt daardoor ook groter.
De Nederlandse consument mag elektriciteit bewaken dan wel steeds meer waarde hechten aan gezond en verantwoord, zo blijkt uit verschillende detailhandelsonderzoeken. Uiteindelijk draait het bij de klant toch om de prijs. De beslissing om het ene of het andere product te kopen hangt er vooral van af of het prijsverschil het verschil in kwaliteit weerspiegelt. De elektriciteit bewaken natuur en Milieu zegt niet voor niets dat de grootste aankoopimpuls voor verantwoorde producten het aanzienlijk verkleinen van het prijsverschil met reguliere producten is.
Hoewel elektriciteit bewaken al een aantal biologische en fair trade-producten in het assortiment heeft, heeft de supermarkt wat in te halen, met name met verantwoorde koffie en bananen. En Albert Heijn staat ook niet stil. Vanaf deze week wordt het assortiment fair trade-producten uitgebreid met onder andere rijst, wijnazijn en appelsap.
Ahold mikt al jaren op die consument met Albert Heijn. Na een valse start halverwege de jaren negentig verkoopt Albert Heijn nu in totaal 270 biologische producten. Dat zijn vooral water bewaken als fruit, groente, zuivel, brood en broodbeleg.
Van alle biologische producten die via het supermarktkanaal worden verkocht, wordt 63% bij water bewaken verkocht. José Mes van Albert Heijn legt uit dat de klant die deze producten koopt niet volledig voor biologisch gaat. 'Het zijn geen biologische "heavy users", maar de consument die varieert op zijn boodschappenlijstje. Het is een brede doelgroep. Van gas bewaken tweeverdieners tot grote gezinnen en alleenstaanden, oud en jong. Daarom liggen onze biologische producten ook tussen de gewone producten, zodat water bewaken de klant zelf de keuze kan maken.'
electriciteits bewaken en elektriciteits bewaken
Tel: 010 288
74 15
|