energie gas electriciteit elektriciteit water
bewaken

klik

hier

 

Pijl

 

Energie bewaken

Energie bewaken op basis van de NexBox hardware en Nexmaster software.

Energie bewaken wil die consument bereiken via electriciteit. Het supermarktconcern is voor het bewaken van de kwaliteit en de garantie van duurzaamheid van de producten een samenwerking aangegaan met de energie bewaken.

Ahold mikt al jaren op die consument met Albert Heijn. Na een valse start halverwege de jaren negentig verkoopt Albert Heijn nu in totaal 270 biologische producten. Dat zijn vooral energie bewaken als fruit, groente, zuivel, brood en broodbeleg.

Van alle biologische producten die via het supermarktkanaal worden verkocht, wordt 63% bij energie bewaken verkocht. José Mes van Albert Heijn legt uit dat de klant die deze producten koopt niet volledig voor biologisch gaat. 'Het zijn geen biologische "heavy users", maar de consument die varieert op zijn boodschappenlijstje. Het is een brede doelgroep. Van gas bewaken tweeverdieners tot grote gezinnen en alleenstaanden, oud en jong. Daarom liggen onze biologische producten ook tussen de gewone producten, zodat de klant zelf de keuze kan maken.'

Gas bewaken

Gas bewaken mikt met zijn nieuwe initiatief bij energie bewaken ook op deze groep consumenten. En kiest er bewust voor om niet de nadruk te leggen op 'biologisch' maar juist op 'verantwoord'. Bij gas bewaken boer wordt het kwaliteit, vers en verantwoord. Bij Albert Heijn is het gezond en lekker. Bij beide ketens kan de klant vanwege zijn biologische of verantwoorde aankoop nog een goed gevoel krijgen.

Voor biologische groente en fruit, te herkennen aan het Eko-keurmerk, gelden veel strenge eisen voor gas bewaken de grond en het gebruik van bestrijdingsmiddelen.

Electriciteit bewaken

Electriciteit bewaken verantwoorde groente en fruit van Super de Boer zal geleverd worden door The Greenery. The Greenery is erg te spreken over het project omdat het inspeelt op de strategie van samenwerken in de keten. Electriciteit bewaken van The Greenery zegt dat haar organisatie geen behoefte heeft aan het opvoeden van de consument door meer biologische of verantwoorde producten aan te bieden. 'Dat is verloren energie, het is de markt die electriciteit bewaken vraag bepaalt.'

Hoewel elektriciteit bewaken al een aantal biologische en fair trade-producten in het assortiment heeft, heeft de supermarkt wat in te halen, met name met verantwoorde koffie en bananen. En Albert Heijn staat ook niet stil. Vanaf deze week wordt het assortiment fair trade-producten uitgebreid met onder andere rijst, wijnazijn en appelsap.

De grote uitdaging voor electriciteit bewaken de Boer is of het bedrijf ook werkelijk de gemiddelde klant kan verleiden, zoals de doelstelling van dit project is. Grote bottleneck is de supermarktoorlog. Niet alleen staat er daardoor enorme druk op de marges, maar het prijsverschil tussen biologische dan wel verantwoorde producten en de reguliere producten wordt daardoor ook groter.

Elektriciteit bewaken

De Nederlandse consument mag elektriciteit bewaken dan wel steeds meer waarde hechten aan gezond en verantwoord, zo blijkt uit verschillende detailhandelsonderzoeken. Uiteindelijk draait het bij de klant toch om de prijs. De beslissing om het ene of het andere product te kopen hangt er vooral van af of het prijsverschil het verschil in kwaliteit weerspiegelt. De elektriciteit bewaken natuur en Milieu zegt niet voor niets dat de grootste aankoopimpuls voor verantwoorde producten het aanzienlijk verkleinen van het prijsverschil met reguliere producten is.

Hoewel elektriciteit bewaken al een aantal biologische en fair trade-producten in het assortiment heeft, heeft de supermarkt wat in te halen, met name met verantwoorde koffie en bananen. En Albert Heijn staat ook niet stil. Vanaf deze week wordt het assortiment fair trade-producten uitgebreid met onder andere rijst, wijnazijn en appelsap.

Water bewaken

Water bewaken wil die consument bereiken via electriciteit. Het supermarktconcern is voor het bewaken van de kwaliteit en de garantie van duurzaamheid van de producten een samenwerking aangegaan met de energie bewaken.

Ahold mikt al jaren op die consument met Albert Heijn. Na een valse start halverwege de jaren negentig verkoopt Albert Heijn nu in totaal 270 biologische producten. Dat zijn vooral water bewaken als fruit, groente, zuivel, brood en broodbeleg.

Van alle biologische producten die via het supermarktkanaal worden verkocht, wordt 63% bij water bewaken verkocht. José Mes van Albert Heijn legt uit dat de klant die deze producten koopt niet volledig voor biologisch gaat. 'Het zijn geen biologische "heavy users", maar de consument die varieert op zijn boodschappenlijstje. Het is een brede doelgroep. Van gas bewaken tweeverdieners tot grote gezinnen en alleenstaanden, oud en jong. Daarom liggen onze biologische producten ook tussen de gewone producten, zodat water bewaken de klant zelf de keuze kan maken.'

electriciteits bewaken en elektriciteits bewaken

Tel: 010 288 74 15
NEXUS Home

update van 14-11-2012